Harga: RM 15.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Mykifayah Resources
Telefon: 01122132222
Poskod: 09200
Bandar: Baling
Negeri: Kedah
ustazwanji@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Produk Keluaran Pusat Rawatan Islam Mykifayah Yang Dicipta Dan Adunan Oleh Ustaz Wanji Selaku Pengamal Perubatan Islam.
Menggunakan Bahan-Bahan Sunnah Yang Digabungkan Menjadi Syampu Berbentuk BUKU, Habbatus Sauda , Buah Kurma & Madu Adalah Bahan Yang Amat Berkhasiat Untuk Mereka Yang Mementingkan Kesihatan Rambut.

Khasiat Habbatus Sauda Untuk Rambut
“Sesungguhnya didalam Habbatussauda terdapat penyembuh bagi segala macam penyakit, kecuali kematian” (HR Bukhari 5688/Fathul Baari X/143 & Muslim 2215).
Habbatussauda Juga Disebut Sebagai Jintan Hitam, Telah Digunakan Sejak Dahulu Kala Kerana Dipercayai Memiliki Sifat Penyembuhan Bagi Kesihatan tubuh Manusia. Manfaat HabbatusSauda Untuk Kesihatan Iaitu Meliputi Kesihatan Jantung, Kesihatan Hati Dan Kesihatan Rambut
Habbatussauda Mempunyai 1001 Khasiat Yang Tidak Dapat Dipertikaikan Lagi. Salah Satu Manfaat Habbatussauda Iaitu dapat Membantu Memulihkan Rambut Gugur. Hal tersebut Biasa Terjadi Kerana Kandungan Antioksidan Dan Sifat Antimikroba Yang dimiliki Habbatussauda. Dengan Memperkuat Folikel Rambut, Merupakan Hal Yang Tepat sebagai Alasan Bagaimana Habbatussauda dapat membantu Memperkuat Akar Rambut.



Khasiat Buah Kurma Untuk Rambut
Kurma Merupakan Buah Yang Berasal Dari Arab,Kurma Mempunyai Khasiat Untuk Perawatan Kecantikan Kulit Dan Rambut.KandunganMineral,Kalsium,Magnesium,Sulfur Dan Zat Besi Yang Terkandung DiDalamnya Merupakan Sumber Potensi Untuk Menjaga Serta Merawat Kecantikan Rambut Dan Kulit.
Oleh Sebab Itu Para Wanita Arab Kerap Menggunakan Kurma Untu Merawat Kecantikan Rambut Mereka.
Buah Kurma Dapat Mengatasi Masalah Rambut Kusut Kerana Kurma Mempunyai Kandungan Vitamin B Yang Mampu Mengatasi Permasalah Rambut Yang Umum Dialami Oleh Setiap Wanita.
Buah Kurma Berkhasiat Untuk Menjadikan Rambut kuat, Hitam Dan Bercahaya Dan Tidak Hairan Kenapa Wanita Arab Suka Menyimpan Rambut Panjang Dan Rambut Mereka Amat Terurus Dengan Kehitaman Serta Bercahaya.
Khasiat Madu Untuk Rambut
Khasiat madu untuk kesihatan rambut tidak di ragukan lagi kerana madu mempunyai sejuta Manfaat. Pemanis Dalam Madu Ini Berkhasiat Untuk Melembabkan Rambut Dan Menjadikan Rambut Berkilau Dan Bercahaya .
Di zaman Moden Ini Pelbagai Masalah Telah Dialami Oleh Masyarakat Terutama Tentang Keguguran Rambut Akibat Pemakanan, Kesibukan Bekerja. Madu Berkhasiat Untuk Penyuburan Rambut. Tidak dinafikan Pengamal Perubatan Samada Moden Atau Tradisional Akan Menggunakan Madu Dalam Adunan Perubatan Mereka.
Madu adalah salah satu sumber yang mempunyai Vitamin, Protein, Antioksidan, Antibakteria, Antiseptik dan Nutrisi lainnya yang berkhasiat. Maka Tidak Hairan Jika Bahan Ini Digunakan Sebagai Bahan Untuk Perawatan Rambut Dan Kulit Kepala. Jadi Kalau Anda Sudah Biasa Minum Madu Untuk Menjaga Kesihatan Tubuh, Anda Juga Bisa Memanfaatkan Madu Untuk Merawat Rambut Anda Dan Berkhasiat Untuk Menghilangkan Kegatalan Kulit Kepala Akibat Kelemumur Serta Membersihkan Kulit Kepala Dan Masalah Rambut Bercabang Dan Patah.


Khasiat Syampu Aishah
1-Memperkuatkan Akar Rambut
2-Mengatasi Masalah Keguguran Rambut
3-Mengatasi Masalah Rambut Kusut
4-Mengekalkan Kehitaman Rambut Dan Bercahaya
5-Melembabkan Rambut
6-Menyuburkan Rambut
7- Menghilangkan Kegatalan Kulit Kepala
8-Menghilangkan Kelemumur
9-Membersihkan Kulit Kepala
10-Mengatasi Masalah Rambut Bercabang Dan Patah
11-Mengurangkan Sakit Kepala
11-1001 Keajaiban Khasiat Dengan Izin Allah
Wangian Syampu Aishah Ini Akan Menyegarkan Anda Selepas Menggunakannya.
Sebuku Syampu Aishah Bersamaan 5 Botol Syampu Cecair,Amat Menjimatkan
Harga Promosi RM15.00 Sebuku
Harga Borong (Belian 6 Ketul Keatas ) RM60.00


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.