Harga: RM 250.00

Contact

Nama: Ahmad Zaki Bin Abdul Rahim
Telefon: OlO34OO234
Poskod: 78000
Bandar: Alor Gajah
Negeri: Melaka
ictniaga@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

BELAJAR KURSUS ASAS KOMPUTER DI RUMAH (pengajar akan datang ke rumah peserta dalam kawasan terpilih di Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur).

A) Ini adalah kursus jangka pendek yang diajar secara "personal coaching". Mengambil masa untuk disudahkan dalam kurang lebih 5 jam sahaja.
B) Kursus ini khas untuk anda yang ingin menjimatkan masa dan ingin belajar tanpa perlu bersama dengan ramai orang.
C) Peserta perlu menyediakan sendiri komputer peribadi atau laptop.

Berikut merupakan cara-cara bagi menempah (membuat bayaran deposit yuran) untuk sesi belajar kursus-kursus jangka pendek yang dianjurkan dalam program Kelas Belajar Komputer Dan ICT

1) Pilih tarikh yang diinginkan.

2) Kemudian maklumkan pada penganjur / pengajar (Zaki), AWAL DUA HARI ATAU LEBIH AWAL LAGI dari tarikh yang dipilih agar memudahkan pengaturan jadual.

3) Sekiranya tarikh berkenaan ada kekosongan, maka bakal peserta boleh membuat pembayaran tempahan (RM100.00) dengan segera bagi "cop kan" tarikh berkenaan hanya untuk peserta itu sahaja.

4) Setelah pembayaran tempahan dibuat, kemukakan gambar slip bank berkenaan pada whatsapp (Ol03400234) beserta dengan NAMA PENUH & NOMBOR KAD PENGENALAN (untuk dicetak pada sijil penyertaan).

5) Kursus bermula pada tarikh dan waktu yang dipilih dan peserta membuat pembayaran baki yuran pada hari berkenaan.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.