Harga: RM 12 500.00

Contact

Nama: monique christine
Telefon: +41783531340
Poskod: 50000
Bandar: Kuala Lumpur
Negeri: Kuala Lumpur
moniquechristine313@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

anak kucing kami sangat taat; cerdas, bergaul, penyayang dan suka bermain, sangat manis, lembut dan menampung
 mereka adalah anak kucing yang sangat dilampirkan dan sangat berdedikasi kepada pemiliknya yang mereka suka membuktikan cinta mereka setiap hari,
mereka bersama-sama dengan kanak-kanak dan haiwan lain, ia adalah sedikit kucing anjing yang anda boleh berjalan di tali, dari mana anda boleh belajar trik dan siapa yang akan menunggu pulangan anda di belakang pintu, mereka memerlukan 'mempunyai kehadiran kekal, sama ada manusia atau haiwan,

legenda mengatakan bahawa kucing ini membawa nasib baik dan membawa kejayaan dan kesejahteraan kepada pemiliknya bahkan dikatakan bahawa dalam keluarga tanpa anak, setelah membeli salah satu anak kucing, bayi dilahirkan dengan cara ajaib.

Mereka boleh tinggal di apartmen atau rumah, Mereka sentiasa memerlukan pelukan, mereka mempunyai kelembutan yang sangat menyenangkan untuk mendengar, sangat harmoni dan lembut. sering mereka coo walaupun, yang sangat comel.

mereka sangat aktif, mereka adalah anak kucing yang megah dan mahir yang suka berteduh, mereka sangat bermaruah dan sangat terpelihara, mereka dengan gembira berkongsi jalan dengan anda.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.