Harga: RM 30.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Pn. R. Musalmah
Telefon: 01126167078
Poskod: 71700
Bandar: Mantin
Negeri: Negeri Sembilan
bioshifaxmarketing@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

[In reply to PRODUK BIOSHIFAX DLL]
Minyak buah kelapa sawit merah mempunyai kuasa antioksidan yang mengandungi nutrient Karotin, Tocotrienol, Squalene dan Sterol dari sumber tumbuhan. Fungsi Karotin boleh mencegah merebaknya penyakit mata yang berkaitan dengan usia dan juga boleh membaiki englihatan mata. Malah, Minyak Buah Kelapa Sawit mengandungi 15 kali lebih karotena daripada lobak merah. Warna kemerahan merupakan satu petunjuk kekayaan karotin.

Minyak Buah Kelapa Sawit Merah mengandungi sumber kaya semulajadi Tocotrienol (kandungan tertinggi dalam Vitamin E). Ia menjadikannya sumber berkhasiat yang sangat berharga.

Minyak Buah Kelapa Sawit Merah juga merupakan sumbersemulajadi yang mengandungi Squalene, Squalene mencegah terjadinya kaser disebabkan dari pencemaran industri dan toksin alam sekitar.

Faedah Kesihatan / Pencegahan Kuman

Satu kelebihan utama Minyak Buah Kelapa Sawit Merah adalah ianya mengandungi Vitamin E, Tocotrienol dan Tokoferol yang dapat melindungi daripada keradangan kronik dinding arteri yang boleh membawa kepada terjadinya penyakit jantung koronari.

Pengambilan yang kerap Minyak Buah Kelapa Sawit Merah dapat menurunkan kolestrol dalam badan kita.

Selain itu, satu kelebihan utama Minyak Buah Kelapa Sawit Merah adalah untuk mengandungi sel dalam badan kita daripada pencemaran akibat radikal bebas yang akhirnya menjadi kanser dan dimentia.

Kajian menunjukkan bahawa Tocotrienol berupaya memulihkan sel rosak dari kemusnahan diri - mekanisme yang dikenali sebagai Apoptosis yang mempunyai sel normal, dengan itu memastikan sel rosak dari kemusnahan, jadi penting untuk pencegahan kanser.

Kandungan Tocotrienol dan AKarotin juga melambatkan proses penuaan.

Kandungan Karotin dalam Minyak Buah Kelapa Sawit Merah memberi manfaat kepada mata dan juga memberi penglihatan yang terang. Squalene mencegah radiasi dari pencemaran alam sekitar.

Minyak Buah Kelapa Sawit Merah adalah sumber yang terbaik dari sterol dari sumber tumbuhan. Sterol dari sumber tumbuhan digunakan sebagai rawatn herba untuk mengubat masalah pembesaran prostat. Sterol dari sumber tumbuhan juga mnghalang penyerapan kolestrol dari diet dalam saluran usus dan juga menurunkan kolestrol dalam aliran darah.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.