Harga: RM 264 660.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Nuraisyah Cha
Telefon: +60128437482
Poskod: 91000
Bandar: Tawau
Negeri: Sabah
nuraisyah83817@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

SAYA MAHU TAMBAH TINGGI ☑☑☑

◽ Kurang KETINGGIAN ??
◽ Terlalu PENDEK ??
◽ Anda sering dipanggil 'KETOT', 'KEMETOT', 'PENDEK' dan macam2 lagi ?? ?
◽ Mesti 'tenggelam' time ambil gambar dengan kawan2 ??
◽ GAGAL INTERVIEW Polis/Tentera/Flight Attendant dan sebagainya disebabkan TINGGI TAK MENCUKUPI ?? ???
Hmm..Okay, Jangan bersedih lagi, kami sedia membantu anda mengatasi masalah tersebut daripada awal sehingga
BERJAYA mencapai TINGGI YANG IDEAL untuk ANDA!!!!

?????????????????

SUPPLEMENT PENINGGI BADAN TIENS merupakan produk PALING TOP dan TERBUKTI BERKESAN yang telah menjadi FENOMENA di seluruh negara terutamanya INDONESIA,MALAYSIA dan SINGAPURA serta sudah bertapak di 243 negara !!! ???

? Gabungan 2 jenis supplement iaitu Hi-Cal1 dan ZincPlus yang mana merupakan nutrient penting bagi pembentukan dan pembangunan tulang.
? Hi-Cal1 merupakan produk berasaskan KALSIUM no.1 di dunia. Diperbuat daripada SUM-SUM TULANG LEMBU MONGOLIA. Kadar penyerapan kalsium produk ini ialah sehingga 95%. Sangat berkesan untuk mengubati penyakit tulang seperti OSTEOPOROSIS dan lain2.
? Hi-Cal1 telah mendapat pengiktirafan diseluruh dunia termasuk Malaysia dan Indonesia sebagai produk kalsium terbaik dan dijamin bermutu tinggi serta HALAL. Antara orang yang mengiktiraf produk ini ialah Dr John Heirnerman iaitu seorang Medical Anthropologist, Pakar Gizi Kesihatan Dunia serta merupakan Director of Research di Medical Research Centre di Salt Lake City, Utah, United State of America. ???
? ZincPlus pula merupakan produk supplement yang juga berfungsi untuk membantu pembinaan tulang dan tumbesaran badan manusia. Supplement yang sangat baik untuk kesihatan tubuh manusia.
KESIMPULANNYA, kami sangat yakin bahawa produk Supplement Peninggi Badan kami 100% selamat digunakan dan memberi impak positif kepada tubuh manusia.

BUKTI KEBERKESANANNYA??? TESTIMONI sudah banyak, bukan sahaja di Malaysia tetapi di seluruh dunia!!! (Check google/youtube)

Jika berminat ataupun mahu tahu lebih lanjut, bolehlah WHATSAPP Taip "Tinggi" Hantar ke..

? +60128437482
? +60128437482
? +60128437482


Information

Jenis Iklan: Lain-lain
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.