Harga: RM 600.00

Contact

Nama: Pemburu Dagang
Telefon: 01156572593
Poskod: 14200
Bandar: Sungai Jawi
Negeri: Selangor
pemburudagang@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Dalam keadaan ekonomi sekarang, ramai yang terkesan. Pelbagai usaha dilakukan bagi menambah pendapatan demi kelangsungan hidup diri & keluarga.

Salah satunya ialah melalui berdagang saham. Namun memilih kaunter untuk dilabur dalam pasaran saham tidaklah semudah memilih barang basah di pasar ikan. Anda perlukan ilmu dan mentor.

Atas dasar ingin membantu lebih ramai rakyat Malaysia celik ilmu berdagang saham, dua mentor pelaburan saham iaitu Tuan Jamil Baharom (TJ) & Tuan TASMA telah bergabung idea bagi menghasilkan Video Tutorial 2021.

Mengapa video & bukan kelas?
? Terdapat pelbagai cabang ilmu yang tak mungkin dipelajari kesemuanya dalam satu kelas. Anda perlu menghadiri beberapa kelas untuk merangkumi semua topik. Bayangkan kos masa & tenaga yang diperlukan.
? Tidak semua kita mampu belajar dengan pantas. Bayangkan satu matapelajaran di sekolah atau universiti dihabiskan dalam masa sehari dan bukannya setahun atau satu semester. Dengan video, anda mampu mengulang-ulang seberapa kerap sehingga mahir sesuatu topik.
? Dengan video anda boleh belajar mengikut masa dan keselesaan anda sendiri. Menurut guru kami, kegagalan mengawal emosi adalah musuh kuat dalam berdagang saham. Belajar dengan emosi yang tenang, dan berdaganglah dengan emosi yang tenang.

Antara yang anda dapat dengan video ini:
✏ 43 video tutorial mengikut topik
✏ 14 jam keseluruhan video
✏ Asas saham, Teknik Swing, Intraday dan lain-lain.

Dapatkannya segera sementara masih berpeluang. Klik link dibawah untuk info lanjut.
https://tjtasma.onpay.my/order/form/VT2021/aj82
https://tjtasma.onpay.my/order/form/VT2021/aj82
https://tjtasma.onpay.my/order/form/VT2021/aj82


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.