Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 48.00

Contact

Nama: Smart Rental Agent
Telefon: 01161292954
Poskod: 81300
Bandar: Johor
Negeri: Johor
smartrentalagent@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Kini, impian anda untuk memiliki komputer atau laptop berjenama bakal tercapai! Tambahan pula dengan keadaan ekonomi yang masih kurang stabil, kos untuk memiliki komputer atau laptop berjenama agak membebankan. Tetapi dengan adanya Smart Rental semua orang mampu mendapatkan komputer atau laptop jenama kegemaran mereka tanpa perlu mengeluarkan belanja yang besar lagi.

Smart Rental adalah Program Sewa atau Sewa Beli Komputer yang memberi Jaminan Penuh, Servis Percuma dan Penyelenggaraan Percuma kepada anda sebagai pengguna. Ianya berbentuk kontrak selama 24 bulan langganan. Apa-apa yang terjadi pada komputer tersebut sepanjang tempoh sewaan, pihak Smart Rental akan membaiki untuk anda malah akan menggantikan komputer untuk anda tanpa caj tambahan.

Pakej Komputer yang ditawarkan merupakan "BUSINESS CLASS REFURBISH COMPUTER", yang memberi lebih kualiti dan ketahanan. Jenama yang ditawarkan pula adalah DELL, LENOVO, HP & APPLE, di mana kesemuanya merupakan jenama terbaik dalam kegunaan perniagaan dan korporat dengan kemudahan Spesifikasi yang sangat bagus.

Memandangkan dunia IT terlalu cepat berubah dan sentiasa maju, maka Smart Rental memberi kemudahan kepada anda untuk mendapatkan komputer yang baru selepas tempoh kontrak anda tamat Tanpa Tambahan Kos! ianya sesuatu yang sangat menarik kerana anda tidak perlu mengeluarkan belanja yang mahal untuk mendapatkan Model Jenama Komputer yang terkini.

Program Sewa atau Sewa Beli ini sangat membantu ramai pihak terutama yang terkesan dengan krisis Covid-19 serta syarikat-syarikat dapat mengurangkan kos overhead mereka tanpa perlu mengeluarkan belanja yang besar untuk menyediakan kemudahan komputer kepada pekerja. Memandangkan sesi Kelas Online &PDPR menjadi trending pada masa kini, maka semakin ramai ibubapa juga turut mendapat manfaat dengan Program Smart Rental ini.

Info lanjut boleh hubungi saya pastu boleh pergi lepak minum2.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.