Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 265.00

Contact

Nama: abdul hadi bin mustaffa
Telefon: 01124303067
Poskod: 30020
Bandar: Ipoh
Negeri: Perak
hadigpsb@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Kediaman Mampu Milik Untuk Gaya Hidup Berkualiti
Casa Kayangan, Bandar Meru, ialah satu projek pembinaan pangsapuri moden. Ianya dibangunkan secara usahasama antara Perbadanan Kemajuan Negeri Perak (PKNP) dengan Gelombang Prestasi Sdn Bhd.

Perbadanan Kemajuan Negeri Perak (PKNP) telah berjaya melakar pencapaian yang amat ketara dalam memacu kemajuan pesat sepanjang tempoh lebih empat dekad mempelopori pembangunan sosio-ekonomi negeri Perak.

Casa Kayangan direka bentuk dengan satu pendekatan holistik dalam mewujudkan tahap kualiti kehidupan yang lebih tinggi dengan melahirkan konsep terbaik bagi rumah mampu milik dalam komuniti yang sihat dan kekal bertahan.

Selain daripada berstatus pegangan bebas, kelebihan pangsapuri ini ialah binaan yang berkualiti, keselesaan dan keselamatan. Namun semua keistimewaan ini ditawarkan pada kadar harga yang sangat berpatutan. Kesemua unit dilengkapi dengan 3 bilik tidur serta 2 bilik air berkeluasan dari 920 kaki persegi pada harga dari RM265,000 seunit.

Casa Kayangan dibangunkan di atas tanah seluas 4.5 ekar. Ianya bakal mempunyai 2 buah menara, setiap satu setinggi 25 tingkat. Jumlah unit kediaman ialah sebanyak 384 unit.

Ianya juga mempunyai zon komersil yang bakal terdiri dari 49 unit rumah kedai 3 tingkat serta sebuah bangunan hotel.

terletak tidak jauh dari pusat pentadbiran baru negeri Perak di Meru Raya, Pasaraya Mydin, Stesen Bas Baru Ipoh (Terminal Aman Jaya), sekolah antarabangsa Tenby dan susur keluar ke Lebuhraya PLUS dan yang terbaru Movie animation theme park.

sebarang pertanyaan boleh whatsapp/call/sms


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.