Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 150.00

Contact

Nama: fatehah learning centre
Telefon: 01116217797
Poskod: 53300
Bandar: Wangsa Maju
Negeri: Kuala Lumpur
fatehahlearningcentre@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Nak mahir baca Al-Quran?
.
Jom sertai kami
.
Kelas Al-Quran anjuran Fatehah Learning Centre (FLC) terbukti MUDAH untuk belajar mengaji Al-Quran dari Asas permulaan mengenal huruf sehingga LANCAR dan MAHIR dalam ilmu tajwid.
.
SISTEM TERSUSUN diharap membentuk keupayaan secara bertahap hingga mahir dalam membaca Al-Quran, disediakan khusus bagi membantu individu yang sibuk di siang hari.
.
Berlainan dari kelas lain, kelas Al-Quran di Fatehah Learning Centre menggunakan kaedah KUNCI KATA bersifat CEGAH LUPA, mudah difahami dan diikuti khususnya di saat pelajar terlupa sebutan huruf.
.
.
HADAPI SALAH SATU CABARAN DI BAWAH?????
.
✘ Siang hari sibuk bekerja, akhirnya tiada masa untuk mengaji. Last2 tugasan kerja semakin bertambah, tahap membaca Quran masih sama.
.
✘ Boleh membaca Al-Quran, tapi hukum Tajwid tak tahu. Lagi banyak baca, lagi banyak salah. Akhirnya takut salah, langsung tak dibaca.
.
✘ Tengok orang lain baca Al-Quran lancar jer, tapi diri sendiri baca, tersangkut-sangkut.
.
✘ Suka tengok orang lain baca Al-Quran tapi diri sendiri hanya mampu melihat, tapi sampai bila?
.
✘ Nak hadiahkan bacaan Al-Quran untuk arwah ayah/ibu, tapi tak mampu. Harap nanti setelah kita meninggal, adalah pahala disedekahkan zuriat keturunan kita melalui pembacaan Al-Quran.
.
.
JANGAN risau dulu… FATEHAH LEARNING CENTRE sedia MEMBANTU ?
.
✔ Kaedah baru ini menggunakan pendekatan KUNCI KATA, mudah difahami dan diikuti, rangkuman kunci kata ini telah banyak membantu pelajar kami.
.
✔Kaedah ini bersifat CEGAH-LUPA, sekiranya pelajar susah mengingati huruf, KUNCI KATA menjadi tempat rujukan huruf. Sangat sesuai untuk belajar DARI ASAS HINGGA MAHIR tajwid.
.
✔ Jadual kelas tak mengganggu waktu kerja. Jadual kelas Al-Quran di FLC disusun khusus bagi individu berkerja di siang hari dan nak lapangkan masa hujung minggu dengan family. Jadi, KELAS WAKTU MALAM penyelesaiannya.
.
✔ Jom ajak satu family belajar bersama-sama, di samping belajar Al-Quran, dapat eratkan hubungan. Sekiranya di dunia lagi bersama-sama memupuk Cinta TUHAN dan Cinta Al-Quran. Diharap bersama-sama di syurga nanti, InsyaAllah.
.
✔ Mengaji tiada exam dan tekanan.
.
✔Paling best, semua pelajar diberikan KELAS QURAN ONLINE sebagai tempat rujukan dan latihan di Rumah secara Percuma.
.
.
Untuk sebarang pertanyaan lanjut tentang waktu dan perjalanan kelas di Fatehah Learning Centre, sila KLIK link di bawah ?

www.wasap.my/601116217797

& taip - KELAS QURAN & NAMA PENUH ?
.
Untuk yang tidak sempat hadiri kelas bersemuka boleh ikuti Kelas Quran Online
Layari: www.cepatquran.com
.
.
#Fatehah
#CepatQuran
.
.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.