Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 150.00

Contact

Nama: fatehah learning centre
Telefon: 01116217797
Poskod: 53300
Bandar: Wangsa Maju
Negeri: Kuala Lumpur
fatehahlearningcentre@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Dah lama berazam nak belajar mengaji Al-Quran?
.
.
Kelas Al-Quran kaedah Al-Barqy anjuran Fatehah Learning Centre (FLC) terbukti MUDAH untuk belajar mengaji Al-Quran dari asas permulaan mengenal huruf sehingga LANCAR dan MAHIR dalam ilmu tajwid. SISTEM TERSUSUN diharap membentuk keupayaan secara bertahap hingga mahir dalam membaca Al-Quran, disediakan khusus bagi membantu individu berkerjaya dan sibuk di siang hari.
.
Berlainan dari kelas lain, kelas Al-Quran di Fatehah Learning Centre menggunakan kaedah KUNCI KATA bersifat CEGAH LUPA, mudah difahami dan diikuti khususnya disaat pelajar terlupa sebutan huruf. Selain itu kaedah ini selari dengan pengajaran bahasa Arab dimana setiap huruf TERUS DIBERIKAN BARIS melalui struktur kata dan kalimat.
.
.
HADAPI SALAH SATU CABARAN DI BAWAH?????
.
✘ Siang hari sibuk bekerja, akhirnya tiada masa untuk mengaji. Last2 tugasan kerja semakin bertambah, tahap membaca Quran masih sama.
.
✘ Boleh membaca Al-Quran, tapi hukum Tajwid tak tahu. Lagi banyak baca, lagi banyak salah. akhirnya takut salah, langsung tak dibaca.
.
✘ Tengok orang lain baca Al-Quran lancar jer, tapi diri sendiri baca, tersangkut-sangkut.
.
✘ Suka tengok orang lain baca Al-Quran tapi diri sendiri hanya mampu melihat, tapi sampai bila?
.
✘ Nak hadiahkan bacaan Al-Quran untuk arwah ayah/ibu, tapi tak mampu. harap nanti setelah kita meninggal, adalah pahala disedekahkan zuriat keturunan kita melalui pembacaan Al-Quran.
.
.
JANGAN risau dulu… FATEHAH LEARNING CENTRE sedia MEMBANTU ?
.
✔ Kaedah baru ini menggunakan pendekatan KUNCI KATA, mudah difahami dan diikuti, rangkumam kunci kata ini telah bankyak membantu pelajar kami.
.
✔KKaedd Kaedah ini bersifat CEGAH-LUPA, sekiranya pelajar susah mengingati huruf, KUNCI KATA menjadi tempat rujukan huruf. Sangat sesuai untuk belajar DARI ASAS HINGGA MAHIR tajwid.
.
✔ Jadual kelas tak mengganggu waktu kerja. jadual kelas Al-Quran di FLC disusun khusus bagi individu berkerja disiang hari dan nak lapangkan masa hujung minggu dengan family. jadi KELAS WAKTU MALAM penyelesaiannya.
.
✔ Jom ajak satu family belajar bersama-sama, di samping belajar Al-Quran, dapat eratkan hubungan. Sekiranya di Dunia lagi bersama-sama memupuk Cinta TUHAN dan Cinta Al-Quran. diharap bersama-sama di syurga nanti, insyaAllah.
.
✔ Mengaji tiada exam dan tekanan.
.
✔paling best, semua pelajar diberikan KELAS QURAN ONLINE sebagai tempat rujukan dan latihan dirumah.
.
Di Fatehah Learning Centre kami percaya bahawa syurga dapat dicapai melalui Seronoknya mempelajari & mengamalkan Al-Quran
.
Oleh itu untuk menimbulkan rasa Cinta membaca Al-Quran, kami menggunakan kaedah mudah dan cepat. Di samping pendekatan senang & suasana tenang, Kami juga memberi rakaman-rakaman video untuk membantu pelajar.
.
Izinkan kami bersama-sama dalam perjalanan murni menuju dan menggapai SYURGA ini.
.
Dengan ini, Kami menjemput orang ramai di luar sana bersama-sama mendapatkan rasa SERONOKNYA CINTA AL-QURAN di Fatehah Learning Centre, Kelas mengaji senang & tenang
.
DAFTAR SEKARANG untuk dapatkan bonus tambahan bernilai RM590 secara PERCUMA :
1. Kelas Quran Online
2. eQuran Mushaf Rasm Uthmani
3. ebook Ringkasan Nota Tajwid lengkap
.
.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang waktu dan perjalanan kelas di Fatehah Learning Centre, sila KLIK link di bawah ?
www.wasap.my/601116217797
& taip - KELAS QURAN & NAMA PENUH ?
.
Akhirnya, doakan semua kita sentiasa didalam redhaNya dan menjadi penghuni syurga di Akhirat nanti. …..Aamin ya Rab..
.
.
#FatehahLearningCentre
#SeronoknyaCintaAlQuran
#KelasMengajiSenangDanTenang
.
.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.