Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Contact

Nama: silahuddin a halim
Telefon: 0105108860
Poskod: 51000
Bandar: Kuala Lumpur
Negeri: Selangor
sahtwo2000@yahoo.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Pusat Jagaan Warga Emas Sentul East ditubuhkan di atas keperluan dan keperihatinan terhadap penjagaan warga emas untuk semua bangsa dan lapisan masyarakat.
Keadaan kehidupan kota yang penuh dengan
kesibukan telah mendorong kami untuk menubuhkkan perkhidmatan penjagaan warga emas yang eksklusif di Sentul, Kuala Lumpur. Ini memudahkan semua lapisan warga kota dalam penjagaan warga emas. Ketua pakar jururawat kami Puan Hajjah Sawiah yang mempunyai lebih 30 tahun pengalaman dalam bidang kejururawatan di semua peringkat, di dalam dan luar negera (United Kingdom dan Timur Tengah) telah memberi ketelitian kepada pengurusan pusat jagaan warga emas kami.Pusat jagaan kami yang aman dan tenteram mempunyai lokasi yang strategik iaitu berhampiran dengan hospital, pusat rawatan pakar dan klinik untuk memudahkan warga emas mendapat rawatan jika perlu.Pakej perkhidmatan kami termasuk:Perkhidmatan
pakar kejururawatan, Penjagaan 24 jam (kebersihan diri, Pengurusan pengambilan ubatan,Pengurusan rawatan luka/bedsore, Monitoring of vital signs-blood pressure/glucose checking, Penyediaan makanan berkhasiat/pemantauan pemakanan harian, Perkhidmatan dobi, dll.Sila hubungi kami/kunjungi pusat jagaan kami untuk keterangan lanjut di:
No. 5 Jalan Union 1, 51000 Sentul, Kuala Lumpur.
Tel. 010 510 8860 (Che Din)


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.