Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,515 tawaran menanti anda!

Contact

Nama: Khairul Amry
Telefon: 0194952275
Poskod: 11900
Bandar: Bayan Lepas
Negeri: Kuala Lumpur
wev5187@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Tahukah anda bagaimana syarikat syarikat gergasi terkenal seperti Google, Yahoo!, Youtube, dan Facebook menjana keuntungan tahunan mereka sehingga berbillion billion USD per tahun? Apakah persamaan daripada keempat empat syarikat di atas. Apakah yang mereka jual kepada orang ramai?

Google, Yahoo!, Youtube dan Facebook merupakan syarikat big data yang di gabungkan bersama teknologi yang mana ianya menjadi tumpuan syarikat syarikat seluruh dunia untuk mendapatkan pelanggan melalui pengiklanan di syarikat gergasi data di atas.
Itu peringkat pertama... Syarikat syarikat gergasi data ini juga tersenarai di papan papan bursa saham terkenal seperti NASDAQ yang menjadi tumpuan para pelabur kerana pelabur pelabur tahu bahawa syarikat syarikat data ini mampu untuk menjana keuntungan setiap tahun dan dapat memberi keuntungan kepada mereka sebagai pelabur. Inilah kehebatan DATA yang ramai tidak sedar.

Contoh mudah... Kenapa ramai yang menggunakan Facebook terutama mereka yang berniaga? Ramai pengguna di Facebook betul.. Pengguna Facebook adalah DATA. Lubuk market. Pernah lihat iklan iklan berbayar di Facebook? Tahu berapa banyak keuntungan Facebook daripada servis servis iklan yang mereka tawarkan? Itu bagi peniaga yang ingin memasarkan perniagaan mereka, bagi pelabur, mereka akan membuat pelaburan di syarikat Facebook kerana mereka tahu keuntungan Facebook akan meningkat menerusi servis pengiklanan yang facebook tawarkan. Dan sebagai pelabur, mereka turut merasai keuntungan di Facebook kerana mereka sebahagian daripada pemegang saham Facebook.

Tahu berapa harga seunit saham Facebook? USD174.70 Sewaktu post ini di tulis. Pada 2012, harga unit saham Facebook di buka pada harga USD42 Seunit.

Itu adalah contoh bagaimana pelabur menjana keuntungan melalui syarikat Facebook, salah satu syarikat data terbesar dunia.

Mengikuti jejak Facebook, sebuah syarikat dari Malaysia yang merupakan syarikat teknologi mencipta Mobile App atau Applikasi Mudah Alih untuk pengiklanan yang berfungsi sebagai medium pengumpul data memberikan tawaran pegangan saham syarikat kepada pelanggan pelanggannya sebelum berusaha menyenaraikan syarikat di papan saham NASDAQ melalui pegangan saham syarikat E-Share. Syarikat telah beroperasi selama 10 tahun dan di terajui oleh seorang lelaki muda berbangsa Cina yang sememangnya hebat dalam perniagaan.

Bagaimana untuk anda menjana keuntungan di dalam syarikat data dari Malaysia yang menggunakan Applikasi Mudah Alih ini yang mana Applikasi mudah alih atau Mobile App ini semakin mendapat tempat di dalam dunia teknologi hari ini..
Untuk mengetahuinya... Layari :
http://bit.ly/ClickEShare
http://bit.ly/ClickEShare
http://bit.ly/ClickEShare
http://bit.ly/ClickEShare
http://bit.ly/ClickEShare


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.