Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 30.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Pn. R. Musalmah
Telefon: 01126167078
Poskod: 71700
Bandar: Mantin
Negeri: Negeri Sembilan
bioshifaxmarketing@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

MULTIPURPOSE GEL.

APAKAN KEGUNAAN B&H (BIDARA & HERBS) MULTIPURPOSE GEL?

Gel Serbaguna B&H adalah produk luaran yang sangat berkesan dan mujarab untuk menyelesaikan masalah berikut:-

Istimewa untuk WANITA iaitu menyelesaikan masalah berkaitan bahagain intim wanita seperti keputihan, discaj berlebihan, jangkitan kuman dan sebagainya.

Untuk kegunaan pada BAYI seperti masalah kembung perut, ruam lampin, gatal-gatal dan juga membantu bayi untuk tidur dengan lebih lena. Gel ini berasaskan air, tidak panas dan diuji “hypoallergenic” (sesuai untuk kulit bayi yang sensitif)

Untuk kegunaan pada KULIT MUKA dan menyelesaikan masalah-masalah kulit muka seperti jerawat, jeragat, tona muka tidak sekata dan juga garis-garis halus pada muka.

Untuk kegunaan pada kulit secara keseluruhan seperti gatal-gatal, kurap, eczema dan pelbagai sakit kulit yang lain.

ADAKAH GEL INI SELAMAT DIGUNAKAN?

Gel Serbaguna B&H merupakan produk luaran yang bebas dari bahan kimia berbahaya, 100% berasaskan air tanpa pelarut organik, bebas SLS dan sabun, bebas pewangi dan diuji selamat oleh BADAN PIAWAIAN ANTARABANGSA. Gel Serbaguna ini juga telah diuji “hypoallergenic” oleh Makmal Perubatan yang diiktiraf. Yang paling penting, Gel Serbaguna B&H ini juga telah pun mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

1. Kelulusan KKM (NOT170101040K0)
2. Diuji selamat oleh SIRIM MALAYSIA (Report No: R765/16/B19/07 & Report No: R760/16/B19/43),
3. Diuji selamat oleh SIRIM QAS International (Report No: 2017CE0056)
4. Lulus ujian “hypoallergenicity” oleh Healthmedic Research (Report No: HMR-HYPO-03-06-17-ST).

APAKAH KELEBIHAN B&H (BIDARA & HERBS) MULTIPURPOSE GEL?

Selain dari sifat-sifat yang dinyatakan di atas, B&H Multipurpose Gel ini adalah sangat unik dan berbeza dari produk-produk herba yang lain kerana semua herba-herba diekstrak hanya menggunakan air pada kawalan suhu yang berbeza-beza bagi memastikan bahan aktif dalam herba tidak musnah dan mengekalkan karekter-karekter penyembuhan di dalam setiap herba.

Bahan-bahan aktif yang digunakan dalam formulasi ini semuanya di hasilkan dari herba-herba terpilih yang bersifat anti-mikob, anti-virus, menggalak pengeluaran kotoran bertoksik seperti nanah, sel mati serta darah beku, melembutkan kulit dan juga memperbaharui sel-sel kulit.

B&H Multipurpose Gel ini juga BUKAN produk yang dihasilkan secara OEM kerana proses kerja ekstrak & penghasilan produk adalah rumit & tersendiri. Matlamat utama kami adalah untuk berkongsi manfaat & kebaikan B&H Multipurpose Gel ini untuk menyelesaikan permasalah mereka.

KENAPAKAH B&H (BIDARA & HERBS) MULTIPURPOSE GEL INI MEMPUNYAI BANYAK MANFAAT & KEBAIKAN?

Ini adalah kerana dihasilkan dengan gabungan 15 jenis herba yang terpilih, bermutu tinggi dan banyak khasiat perubatan seperti Daun Bidara, Baun Gelenggang, Daun Durian Belanda, Daun Sirin, Daun Mengkudu, Temu Lawak dan pelbagai lagi herba-herba terpilih yang lain.

TESTIMONI
Terus baik dan tidak berulang

Kaki dan tangan saya selalu gatal dan bila saya garu sampai berkudis. Pelbagai ubat telah saya cuba tetapi baik sekejap sahaja dan datang semula. Adik saya mencadangkan saya menggunakan B&H Multipurpose Gel. Gatal-gatal saya mula hilang dan kudis-kudis dikaki saya mula kering. Lama-kelamaan terus baik dan tidak berulang lagi.
- Cik Lieza, Kluang, Johor

Tidak mengandungi sabun dan bahan kimia

Dahulu saya mempunyai masalah kegatalan dan keputihan yang melampau pada bahagian sulit. Saya dinasihatkan untuk tidak menggunakan sebarang bahan pencuci yang mengandungi sabun ataupun bahan kimia. Saya juga membeli pelbagai ubat di farmasi. Tiada perubahan yang ketara terutamanya dengan kegatalan. Kawan saya mencadangkan gel ini. Saya gunakan sebagai pencuci dan juga saya sapukan dibahagian sulit. Mula-mula keputihan keluar dengan banyak dan lama-kelamaan hilang dan tiada lagi kegatalan. Terima kasih sangatlah. Lega sampai sekarang.
- Puan H, Kuala Selangor, Selangor

Kesan melecet dan gigitan nyamuk hilang dalam masa singkat

Kulit anak saya memang suka digigit nyamuk. Anak saya tu berumur 3 tahun. Asal balik kampung sahaja mesti ada berpuluh kesan gigitan nyamuk dikaki dan dia akan menggaru sehingga melecet. Saya sapukan B&H Multipurpose Gel; kesan melecet dan gigitan nyamuk hilang dalam masa 2 hari sahaja. Sekarang saya standby saja B&H Multipurpose Gel bila balik kampung...
- Puan Emma, Shah Alam, Selangor

Ruam dimuka anak tiada lagi

Anak saya ada masalah ruam dibahagian muka sejak dari umur 2 bulan. Bila ruam dimukanya makin teruk saya mula berasa bimbang & bawa anak saya berjumpa doktor. Bila berjumpa doktor, doktor memberitahu anak saya bukan mengalami masalah ruam biasa tetapi minor ekzema. Ubat yang doktor bagi hanya bertahan untuk sementara dan bila berhenti sapu ubat doktor ruamnya kembali semula & semakin teruk. Saya mengadu masalah ini kepada abang saya dan dia menyuruh saya mencuba produk B&H Multipurpose Gel . Alhamdulillah bila saya sapu gel ini dimuka anak saya, sikit-sikit ruam dimuk


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.