Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 250.00

Contact

Nama: Jafri bin Mamat
Telefon: 0136800113
Poskod: 75450
Bandar: Melaka
Negeri: Melaka
jafmanurin@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

JAFMANURIN’S HOMESTAY terletak dalam kawasan Pusat Perdagangan Antarabangsa Melaka (MITC) dan kawasan pembangunan pelancongan Ayer Keroh, seperti Zoo Melaka, Taman Buaya, Taman Lebah Sedunia, Taman Mini Malaysia, Taman Mini Asean, Taman Rama-Rama, Dataran Sejarah, Taman Botanikal dan Taman Seribu Bunga. Di kawasan ini juga terdapat pusat membeli-belah seperti Mydin Hyper Market, pusat Fesyen MITC dan lain-lain. Ia juga terletak di dalam kawasan pentadbiran kerajaan negeri Melaka di mana terdapat pejabat—pejabat kerajaan di situ dan ini memudahkan segala urusan. Jarak ke Bandaraya Melaka lebih kurang 10 kilometer.

Perkhidmatan yang disediakan oleh kami ialah penyewaan apartment dan rumah untuk kemudahan penginapan bagi mereka yang mementingkan keselesaan. Kediaman yang kami tawarkan ialah yang mempunyai kemudahan seperti di rumah sendiri. Dengan kemudahan tersebut, menjadikan percutian anda menjadi lebih bermakna lagi.

Setelah seharian berjalan dan kelaparan anda boleh terus memasak kerana kelengkapan memasak seperti dapur juga di sediakan. Sambil menantikan hidangan yang dimasak siap, anda bolehlah mendengar/menonton rancangan kegemaran anda dari siaran ASTRO. Kami pasti perkhidmatan yang disediakan akan memenuhi kehendak anda sesuai dengan matlamat kami iaitu setiap ringgit yang dikeluarkan insyaAllah anda akan mendapat kepuasannya.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Sewaan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.