Harga: RM 95 000.00

Contact

Nama: Mohd Akmal Bin Ahmad
Telefon: 0163746908
Poskod: 46300
Bandar: Petaling Jaya
Negeri: Selangor
mamalcute@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

" Ekslusif!!!! Jualan Lot Kediaman baru di Seri Anita(DESA ANITA) ,Kg Abu Bakar Baginda Sg.Merab Bangi. Atas sambutan yang menggalakkan dan permintaan yang tinggi serta berbekalkan pengalaman yang dimiliki, Kini kami melancarkan pembukaan jualan lot kediaman fasa baru "Seri Anita". Dengan pemilihan lokasi yang strategik dapat memberi nilai tambah kepada pembeli dalam merancang memiliki tanah dan kediaman yang selesa untuk jangka masa yang panjang. TANAH LOT KEDIAMAN KAMI INI PILIHAN YANG TEPAT!!! Penjualan lot kediaman ini menyambung kejayaan kami dalam pelancaran jualan Fasa 1&2 SERI KEMBOJA,Kg Abu Bakar Baginda, Bangi. Bakal pembeli boleh melihat segala bentuk penyempurnaan jualan awal kami (Seri Kemboja) yang mana kini dalam Proses penyempurnaan infrastruktur yang lengkap.

Lot kediaman baru ini berada didalam zon perumahan (kawasan Perumahan Banglo Desa Anita) dan persekitaran yang mendamaikan. Akses jalan sedia ada yang memudahkan penduduk untuk menjalankan aktiviti dan rutin harian.

INFRASTRUKTUR DISEDIAKAN :
- Jalan tengah 20'
- Longkang di kiri dan kanan tanah.
- Membekalkan sumber elektrik dan air.

Harga jualan termasuk yuran guaman,duti setem,sumber api dan air serta Infrastruktur2 asas.

*Pertukaran syarat Tanah sebanyak RM3500 ditanggung oleh Pembeli (Bayaran boleh dibuat sewaktu proses permohonan mula dibuat)

TANAH LOT INI BERDEKATAN :
* Masjid dan Surau
* Bandar Baru Bangi
* Putrajaya
* Bandar Kajang
* Lebuhraya Plus
* UPM
* UKM
* UNITEN
* KLIUC
* MPI
* Pusat Latihan2 Bank
* Sekolah Rendah Kebangsaan dan Agama.


- Kemudahan-kemudahan dan keperluan yang lain disekitar Putrajaya dan Bandar Baru Bangi& Kajang, Stesen2 myk, Restoran2 aneka pilihan, Shopping Mall IOI dan kawasan2 rekreasi.

Sebarang pertanyaan Hubungi/Whatsapp/SMS:

Akmal@Mamal
0163746908
0137767360


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.