Contact

Nama: Mahat Samingen
Telefon: 0197814411
Poskod: 11000
Bandar: JOhor Bahru
Negeri: Johor
iza_nn@yahoo.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Peluang Business Perniagaan Restoran/Kedai Makan untuk dilepaskan/diambil alih/tukar hak milik/dijual. Jualan adalah jualan bisness sahaja spt yg disebut . Semua kelengkapan cukup termasuk kelengkapan memasak, kelengkapan kerusi meja dan lain lain berkaitan restoran.
Tidak perlu renovate atau membeli kelengkapan baru. Boleh masuk dan terus niaga. Ada bilik-bilik asrama di tingkat atas untuk didiami oleh pekerja pekerja.

Restoran terletak di bahagian korner lot bagi memudahkan kawasan parking kenderaan pelanggan dan suasana yang sangat selesa (tidak sesak). Restoran ini dibuka pada waktu siang dan malam kesan permintaan kehadiran pelanggan yang sangat tinggi untuk mencari tempat-tempat makan. Mempunyai ramai pelanggan tetap setiap hari kerana lokasi restoran sangat strategic dikelilingi kelompok pelanggan pelanggan dari pelbagai sector.

Waktu siang untuk hidangan nasi campur, dan pelbagai pencuci mulut serta pelbagai jenis minuman. Waktu malam untuk hidangan masakan - masakan Thailand dan ala-carte.

Restoran beralamat di Taman Nusa Damai Pasir Gudang. Berhampiran dengan Econsave, Kolej Komuniti dan Politeknik Ibrahim Sultan. Hanya 7 minit dari Masai , Bandar Seri Alam dan Pusat Bandar Pasir Gudang. Terdapat laluan highway Pasir Gudang Nusajaya ke Woodland Singapore, highway ke Desaru ,Senai dan KulaiJaya. Mengambil masa 30 minit ke bandaraya Johor Bahru dan Port Terminal Pasir Gudang Batam.

Ramai juga pelanggan datang dari kawasan sekitar, dikelilingi taman taman perumahan, industri-industri perniagaan , persekolahan , perbankan dan ofis ofis kerajaan. Terdapat sebuah sekolah menengah, 3 buah sekolah rendah, sebuah sekolah agama, UITM dan UNIKL Seri Alam.

Hanya 7 minit untuk ke pasaraya KIPMAT Masai dan pasaraya Maslee. 10 minit ke 3 buah masjid yg berdekatan. Ada juga kemudahan perbankan seperti Maybank, BSN, Bank Rakyat, Cimb dan juga Pejabat Pos. Rata rata hanya mengambil masa dari 5 - 10 minit untuk mendapatkan kemudahan tersebut.

Restoran dan lokasi yang sangat berpotensi.
Sebab jual, untuk bersara.
Harga buka RM100k boleh dirunding lagi.. Boleh datang tengok... Boleh Call atau Whatsapp di nombor 0197814411 (En Mahat Samingen) untuk maklumat lebih lanjut.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.